Un telefon discret

Ce face omul cand are prea mult timp liber? Simplu… se prosteste! Cam asta am facut eu lately. Acum 2 zile am postat pe Facebook un clip dintr-un sketch mai vechi de-a lu’ Toma Caragiu. Sketch-ul respectiv il stiam de un an si ceva deoarece il auzisem intr-un mix pe care pana ieri nu-l mai aveam, el nefiind postat pe youtube. Dupa nitica contemplare m-am gandit sa-l postez pe youtube si sa-i atasez un mic clip (mai degraba slideshow) regizat de mine care sa se potriveasca cat de cat cu povestea. Ce-a iesit puteti vedea AICI: http://www.youtube.com/watch?v=l1vglhYNUU4 [recomand HQ – 480bp]

PS: Nu uitati sa votati (fie ca e pro sau contra) si eventual daca vreti sa-mi dati niste feedback (pozitiv/negativ).

~ by mihailanga on April 11, 2011.

Leave a Reply

 
