Project Centaurus

Dupa cum am precizat in articolul introductiv al acestui blog una din pasiunile mele este design-ul si grafica 3D. In acest sens studiez de vreo trei ani in timpul liber (intr-un pas oarecum lent) modelarea obiectelor si scenelor 3D folosind mediul de proiectare si construire dat de Autodesk’s 3ds Max (program despre care va voi vorbi probabil intr-un articol viitor). Recent am decis sa-mi folosesc cunostiintele acumulate in acesti trei ani (cunostiinte care, sa va spun sincer, sunt minore in comparatie cu potentialul la care m-as fi putut afla in acest moment daca ma tineam serios de treaba) pentru a duce la capat un proiect pe care il aveam de ceva timp in minte si care e menit sa fie practic primul meu proiect serios de acest gen.

Front View Rendered with V-Ray

Proiectul despre care vorbesc se numeste “The Centaurus” si reprezinta un model de tip high poly (peste 166800 de poligoane) al unei nave spatiale. Conceptul este unul sci-fi si imi apartine, nava fiind proiectata initial intr-o forma bruta pe hartie acum vreo 3 luni in timp-ul unui curs de facultate la care ma plictiseam. Pe la mijlocul lunii decembrie anul trecut am luat decizia de a incepe lucrul la proiect insa a trebuit sa ma opresc la scurt timp datorita presesiunii si sesiunii. Dupa sesiune am reusit insa sa duc proiectul la capat, ultima sectiune modelata finalizandu-se undeva in jurul datei de 4 februarie 2010. De atunci si pana acum am tot incercat sa aplic suprafetei modelului diverse texturi pentru a imbunatatii gradul de realism si estetica acestuia, insa in cele din urma am fost nevoit sa raman la o textura destul de primitiva formata din 2 materiale datorita cunostiintelor mele reduse legate de procesul de mapping and texturing precum si a lipsei unei metode eficiente de a-mi crea propriile materiale. In ceea ce priveste render-ul animatiilor trebuie sa-i multumesc amicului meu Ionut deoarece el a fost cel ce s-a ocupat de aceasta parte. Render-ul imaginilor precum si montajul si editarea video imi apartin, in acest sens va recomand un program de editare video pe care l-am descoperit recent si mi se pare foarte bun si easy to use si anume Pinnacle Studio 12 (Movie Maker sucks guys 😐 ).

But enough with the talk… va las acum sa vizionati clipul de prezentare a proiectului (background-ul muzical este un fragment din Patric la Funk – Icicle (Nice7 mix) ). Enjoy!

PS: am adaugat cateva capturi facute cu noul engine de render V-ray. Trebuie sa recunosc, am ramas placut surprins sa vad cat realism e in stare sa impuna V-ray.


CLICK ON THE PICTURES BELOW!



 

~ by mihailanga on February 19, 2011.

10 Responses to “Project Centaurus”

  1. Felicitari pentru el si pentru munca depusa, ca numai eu stiu cati nervi ai consumat :)). Si sper sa evoluam cat mai mult cat sa putem indeplini ceea ce ne propunem!

  2. Merci merci >:D< Cine stie, poate intr-un an ne apucam si facem filme :))

  3. Facem ca am auzit ca e o categorie de filme in care iti trebuie doar niste rozatoare si zbenguiala:>

  4. Dacă George Lucas o să facă a 3a trlogie SW, atunci ştim cine o să fie însărcinat cu proiectarea navelor :))
    Good job, anyway. Great talent I see in you, padawan B-)

  5. Interesanta ideea 🙂 adimr rabdarea :)) altogether, a nice project

  6. randeaza si tu o Toyota ceva, ne iei nave spatiale :))

    un MS, lupus , wolfus =))

  7. cat imi dai sa-ti fac un toyota? :> =)))

Leave a Reply

 
