Great New Year’s Eve!

Greetings and Happy New Year!

Ieri a fost revelionu’… si ce revelion. A mai trecut un an cu bune, cu rele si acum probabil ca v-a mai trece unul la fel de divers… and the cicle keeps repeating. Pentru mine a fost un revelion destul de frumos, de neuitat chiar. De ce? Pentru ca a fost primul revelion pe care mi l-am petrecut asa cum imi doream de ceva timp si anume intr-o atmosfera potrivita, inconjurat de oameni “ok” de varsta mea. Totul se datoreaza lui B. caruia vreau sa-i multumesc cu aceasta ocazie pentru ca m-a invitat sa fac revelionul cu el ca si anul trecut.

Si acum sa descriu nitel cam cum s-a desfasurat toata “chestia asta”. Voi incepe cu locatia: Kulturhaus, un club in care imi doream sa merg de ceva timp, fiind intrigat de recomandarile altora si de fotografiile de la fata locului pe care le mai vazusem in trecut. Ca sa va faceti o mica idee despre cum e atmosfera va voi cita lista de genuri muzicale ce sunt cel mai des auzite acolo: “alternative rock, punk rock, hard rock, progressive, post rock, balkan, folk rock, ’90 classics, funk, all time favorites, charts, reggae, funk, classics, pop rock, pop indie, rock indie, rockability, new wave” (mai multe informatii gasiti pe site-ul oficial: http://kulturhaus.ro/ ). Seara a inceput putin cam aiurea: dupa ce ne-am ratacit nitel incercand sa gasim locatia clubului am mai si stat ceva timp afara inghetand in asteptarea orei de deschidere. Intre timp in spatele si-n fata noastra se formase o coada destul de maririca. Odata ce asteptarea “geroasa” s-a terminat si am reusit in sfarsit sa intram ne-am lasat hainele de iarna la garderoba si am coborat in partea “underground” a clublui. Noi baietii ne-am comandat ceva de baut in timp ce fetele s-au facut comfortabile la masa, apoi incet incet toata lumea s-a pus pe dansat. Pe masura ce timpul trecea clubul devenea din ce in ce mai aglomerat si-ti era din ce in ce mai greu sa te misti sau sa dansezi printre multimea ce parea “posedata” de sunetul muzicii. Atmosfera era incredibila. Cred ca prima cand s-a atins un apogeu al freneziei  a fost atunci cand dj-ul a pus “It’s my life” de Bon Jovi. Toata lumea canta in cor cu vocile la intensitate maxima fie ca stiau sau nu versurile. Au urmat si alte momente in care multimea a explodat in “urlete” de bucurie si extaz. Unii din noi s-au (ne-am) dezlantuit pe melodiile “Ich will” si “Du hast” ale celor de la Rammstein, “Ruby” de Kaiser Chiefs, “Sunetul mai tare” de Vita de Vie sau pe “Jump around” de la House of Pain (precizez ca la aceasta melodie toata lumea era in aer la propriu). La miezul noptii s-a cantat “Happy New Year” (ABBA) si “I will survive” (Gloria Gaynor). De asemenea, am ramas placut surprins sa aud una din melodiile mele favorite “Out of Space” (autorii nu-i mai precizez, cine cunoaste, stie! lol). Muzica a fost diversa si pe gustul tuturor (desi spre bucuria mea cam 95% din melodii le stiam si majoritatea sunt deja in playlist-ul meu). De la hit-urile celor de la Vita de Vie (“Varza”, “Sunetul mai tare”, “Basul si cu toba mare”) la beat-urile specifice Suie Paparude (“Soundcheck”) sau ROA (“Ne place!”). S-a dansat pe rap (Afroman), pop, punk si alternative rock (Kings of Leon, Kaiser Chiefs,The Offspring, Smashmouth, etc…), golden hits (“I feel good”, “You can leave your hat on”), dnb (“Tarantula” – Pendulum) and the list goes on… Per total, daca ar fi sa dau o nota evenimentului asta, aceea ar fi 9/10. De ce 9? Pentru ca desi m-am simtit grozav si am cunoscut cativa oameni noi mi-ar fi placut sa am alaturi ceva mai multi prieteni vechi.

Am plecat acasa cu B. pe la ora 3 jumate . Cand am coborat din metrou la Gara am fost intampinat (pe peron) de un catel cu o privire trista. Ei bine… catelul respectiv s-a hotarat sa ma insoteasca pana in fata blocului meu (how’s that for man’s best friend? 😀 ) si m-a facut sa am un sentiment ciudat ca-l las sa petreaca restul noptii aceleia singur in frig . Am ajuns acasa obosit, cu o durere mare de gat (pe care inca o simt), cu hainele mirosind a fum, alcool si parfum dar n-am nici un regret. A fost una din cele mai frumoase seri din viata mea!.

Va doresc un an nou frumos!

One of the best songs from last night:

~ by mihailanga on January 1, 2011.

5 Responses to “Great New Year’s Eve!”

  1. Revelionul l-am facut cu niste prieteni care din punct de vedere muzical sunt din alta lume cu a mea. Dar a fost super. Si acum ca ai zis de Rammstein le-am bagat si eu rock si nu stiu daca din cauza gatului mei ca zbura ca si cum s-ar fi rupe sau era alcoolul de vina da chiar le-a placut.
    Cat despre 2011, atat timp cat sunt sanatos si am nu sfanţ, sunt multumit.
    Sanatate si La Multi Ani!
    P.S: I`ll take your brain to another dimension, pay close attention.

    • Thanks, the same to you! Eh, macar i-ai convertit pentru cateva momente cu Rammstein :)) Apropo “La multi ani!” ca nu cred ca am apucat sa-ti zic :D. Merci pt feedback si mai ales pentru PS :X . Hugs and kisses! >:D<

  2. Dar tu nu erai să te electrocutezi, nu ai rămas în beznă, nu ai căzut lat în casă după ce te-ai dat cu capul de scari şi nu era să te rostogoleşti într-o vale. Deci Revelionul meu a fost mai tare :))

  3. intradevar, nu se compara gradul de “adventure” si durata dar tot zic ca cel de “awesomeness” e acelasi, pentru mine cel putin a fost “the best ever” in materie de revelioane 😀

  4. Da. Reportat la cel de anul trecut, cred şi eu ca a fost :))

Leave a Reply

 
