UPB + Microsoft = epic fail!

Astazi 19 noiembrie 2010, in timp ce “cotrobaiam” prin mail-ul meu zilnic, descopar un email primit pe la ora 9 dimineata de la partenerul Microsoft al Universitatii Politemnite Politehnice Bucuresti: activitati@microsoft-lab.pub.ro cu titlul “Microsoft meeting”. Intrigat nitel de subiectul email-ului il deschid si constat cu placere ca este o invitatie la o mica sedinta de Info & Consulting organizata de Microsoft pentru recrutarea de studenti ai Politehnicii in cadrul programelor lor de internship si chiar fulltime work ce se desfasoara in… ta na na na… Seattle, Washington USA. In mintea mea eram ceva de genul: “Hell yeah! Suna bine, cred ca o sa particip si eu la chestia asta!”. Continui sa citesc si aflu ca intrunirea asta “va avea” loc intr-o sala din Rectorat insa raman stupefiat atunci cand privirea ochilor mei intersecteaza data in care are loc sedinta respectiva: 18 noiembrie 2010. La inceput confuz, incep sa fac calculele in cap, mai verific odata calendarul crezand ca poate mi-am pierdut eu notiunea timpului insa in cele din urma ajung la aceasi concluzie trista ca si cea initiala: azi e 19, ieri a fost 18 => sedinta a fost ieri… DECI eu nu am cum sa particip la o sedinta care a avut loc deja, cel putin nu daca nu cumva ma cheama Michael J. Fox si detin un vehicul care foloseste combustibil nuclear si are abilitatea de a calatori in timp. Resemnat, inchid mesajul si ma pregatesc sa-i dau delete cand… tring, ma “izbeste” ideea de a impartasi cu restul lumii experienta mea pentru a promova cum merita si cum trebuie imaginea Microsoft in Romania si a UPB-ului. In concluzie as vrea sa multumesc celor 2 institutii mentionate mai sus pentru eficienta cu care m-au informat si pentru imbecilitatea de care dau dovada. Traiasca tanti ‘Caterina! Die b***h!

EPIC FAIL!

Si acum, o mica oda dedicata “frumoasei” si eternei noastre tari…

~ by mihailanga on November 19, 2010.

6 Responses to “UPB + Microsoft = epic fail!”

  1. Bun venit în zona crepusculară :))
    Eu am primit acum o săptămână un mail, tot de la ei (ceea ce a fost puţin ironic, dat fiind faptul că eu nu mai am nicio treabă cu Monotehnica :)) ), cu titlul “Microsoft Career”. Tot despre un internship full time, tot în Rectorat, nu zicea nimic de Seattle, dar probabil era despre aceeaşi întâlnire, doar că ăsta era un fel de mail de încălzire.
    În fine, în ăsta pe care l-am primit eu zicea că întâlnirile urmau să aibă loc pe 18 şi 19 noiembrie. Cam nehotărâţi oamenii :))

  2. da si eu tin minte ca am primit ceva asemanator acum cateva zile dar asta nu le scuza mesajul idiot de azi. Oricum, zona nu e crepusculara, e doar mioritica =)))

  3. era despre Kinect, destul de tare treaba, la cate probleme au cu el 🙂

  4. dap, kinect(fostul project natal), windows azures, office 2010, etc., e doar o parte din poza 😛

  5. Este ceva de genu` : “Mihai să nu uiţi să iei hainele de la curăţătorie ieri”
    Oricum, cred că intenţionat ţi se distribuie în următoarea zi, tocmai pentru a nu avea un flux de studenţi.
    Este o întreagă strategie de marketing aciişa.

  6. pai pentru o asemenea tampenie teoretic as putea sa-i reclam la protectia consumatorului pentru ca ei fiind partener cu institutia la care sunt afiliat eu au obligatia sa-si respescte anumite proceduri si cerinte contractuale 😀

Leave a Reply

 
