Shadows

I linger through the shadows like a forsaken soul
My hands are coverered with the blackness of the coal.
I cannot find my way, i’m lost… with no mere guidance
I’m praying for a sign, at least a small true chance.

The shadows that corrupt me, those shadows are my stalker
I’m praying for an answer, but silent is my maker…
I’m trying to escape the hunters from my past
My bitter long regrets that make time pass so fast.

They follow me in dreams, they tear my soul apart
They laugh at my torment and cherish it like art.
My eyes are drowning in the rivers of my tears
I feel my heart, it’s swelling filled with fears.

The shadows wait in silence, but i can feel their breath…

~ by mihailanga on November 15, 2010.

6 Responses to “Shadows”

  1. Este conştiinţa care te mustră pentru că ai ales Politehnica? :)) (îmi plac poeziile, dar recunosc: nu am fost niciodată pricepută în a le interpreta:P)
    În fine, te-ai gândit vreodată la o carieră de textier al unei trupe de gothic metal? :))

  2. nu chiar, daca as ajunge sa sciu o poezie despre poli inseamna ca as ajunge rau de tot traumatizat ;)) believe me this one goes a lot more deeper
    In ceea ce priveste interpretarea mi-e greu sa cred ca nu te pricepi la a interpreta deoarece eu cred ca scopul unei poezii este de a lua sensuri diferite in functie de cel ce o citeste asa ca interpretarea care o dai este intradevar ceea buna chiar daca este doar a ta 🙂
    Si nu m-am gandit la o cariera mai ales pentru ca asta ar fi cam prima mea poezie care e 100% sad, stiu insa pe cineva care se pricepe destul de bine la astfel de texte si e si mai apropiat de cultura “gothic” decat mine 😛

  3. “scopul unei poezii este de a lua sensuri diferite in functie de cel ce o citeste”
    Spune-i asta profesoarei mele de română din clasa a 12a, care respingea vehement orice interpretare pe care o auzea prin clasă (bine, adevărul este că şi unele interpretări erau din altă ligă :)) )

  4. da, te inteleg perfect, oricum eu sunt de parere ca majoritatea profilor de romana sunt niste bosorogi/babe retardati care promoveaza orice numai folosirea mintii in scopuri productive si am si argumente pentru asta 😛 Intradevar mai exista si interpretari mai… neortodoxe sa le zicem sau de-a dreptul imbecile insa cred ca majoritatea oamenilor care au macar 8 clase sunt in stare sa interpreteze si sa simta si singuri niste versuri 😀

  5. În România, cu poezia mori de foame. Ideea cu textierul este una foarte bună, singura problemă ar fi că trebuie să fi foarte talentat şi probabil să dai “dreptul”.
    Lasă poezia ca hobby şi concentrează-te pe ceva mai real, mai palpabil 🙂

  6. si ce-mi recomanzi? sa ma apuc de colectionat timbre? am deja o gramada de hobby-uri destul de palpabile, dar ma indoiesc ca pot scoate bani din vreunu cu timpul liber care mi-l da facultatea 😀

Leave a Reply

 
