Prefata… (aka Sa ne cunoastem mai bine)

M-am gandit ceva timp cum sa incep primul articol al acestui blog si nu am reusit sa gasesc o formula ideala asa cum mi-as fi dorit de aceea voi folosi clasicul Bunaseara ( pentru ca in prezent in timp ce scriu s-a cam lasat seara peste orizont si personal imi suna mai bine decat Bunaziua) si va voi ura o lectura placuta si interesanta in cele ce urmeaza si sper sa va captiveze macar una din ideile pe care intentionez sa le public aiciΒ  si sa ramaneti alaturi de mine mult timp de acum incolo (“mult timp” fiind o variabila ce, sper eu, ar tinde spre infinit). Numele meu este Langa Mihai si sunt un student al Politehnicii din Bucuresti in cadrul Facultatii de Electronica. Unii ma cunosc drept un impatimit al IT-ului, mai ales in ceea ce priveste PC-urile fie ca e vorba de soft sau hard, altii drept un programator “wanna-be” desi sper ca in viitorul apropiat titlul de “wanna-be” sa fie de domeniul trecutului. Altii ma stiu drept un gamer amator infocat, lucru care in ultimii ani s-a cam redus semnificativ datorita diversilor factori( maturizare, cica… hai sa fim seriosi, nu mai am pe ce activa si nici prea mult timp si rabdare pentru asta). De asemenea, ca sa raman cat de cat in aria subiectului sunt pasionat foarte mult de stiinte dar nu neglijez nici domeniile umane cum ar fi istoria si in general imi place sa-mi imbogatesc cat mai mult cultura generala dupa principiul “N-ai carte, n-ai parte!”. Ca sa inchei cu propria descriere, pentru ca pana acum sunt destul sigur ca v-ati plictisit deja de “bragging”-ul meu, voi mai adauga ca imi place foarte mult arta fotografica si ca sper intr-o zi sa pot sa o practic asa cum imi doresc cu adevarat, precum si alte arte plastice in general fiind de asemenea pasionat si de grafica si designul 3D. Cam atat deocamdata despre mine desi sincer as fi avut destul de multe de adaugat insa nu cred ca e nici cazul nici momentul potrivit.

Acum sa discut putin despre acest blog, de ce exista el, si ce scop serveste. Ideea de a-mi “deschide” un blog ma bantuie de ceva timp (de cateva luni, daca doriti neaparat un reper temporal mai exact) insa pana acum nu am pus-o in practica datorita diverselor temeri, nesigurante… mai pe scurt pentru ca nu prea credeam in idee. Ce m-a facut insa sa o fac pana la urma? Nimic special, insa am simtit nevoia de a schimba ceva in viata mea ( lucru care sincer am tot incercat sa il fac in continuu in ultimele 12 luni si ceva de cand am devenit student) si iata ca azi 8 Noiembrie ’10, de ziua mea onomastica ( pe care nu obisnuiesc sa o sarbatoresc cu mult fast, dealtfel aproape deloc) am luat decizia de a incerca acest mic proiect pe care mi l-am propus de ceva timp. Tin sa adaug ca pana a lua aceasta decizie am fost inspirat si de catre diversi prieteni ce detin blog-uri, pe care as dori cu aceasta ocazie sa-i mentionez aici pentru ca asa mi se pare drept si normal in ai aprecia: “fratiorul” meu de dincolo de granitele vestice ale Munteniei domnul Ionut Catalin A., al doilea “fratior” si ajutor in toate cele rele (…sa zicem) Cosmin “Sick” C. si domnisoara Ioana “Veve” T. . Probabil ca pe viitor va voi vorbi mai amanuntit despre ei insa momentan as vrea doar sa le multumesc pentru inspiratie si sustinere. Acum sa vorbesc nitel si despre ce imi propun sa fac cu blog-ul asta. Blog-ul meu nu are o tema anume si pot spune ca cea mai buna descriere este aceea ca este un blog “de diverse”. Intentionez sa postez de la articole cu caracter epic sau cu tenta jurnalistica si in special ironica cat si creatii lirice sau ce au legatura cu reflectarea asupra Existentei. Eventual voi expune trairi din viata de zi cu zi care m-au marcat ( pozitiv sau negativ) sau care mi s-au parut pur si simplu interesante. Probabil voi cauta sa imbin diverse genuri si stiluri si voi incerca sa nu saturez cititorul cu multe articole si mai ales cu un caracter monoton si banal al continutului ( nu ofer insa nici o garantie).

La final as dori sa adaug ca nu sunt un expert al limbii romane si nici nu mi-e rusine sa o recunosc. Nu am terminat un liceu filologic si niciodata nu am fost atras de lingvistica asa ca va avertizez ca e posibil sa gasiti diverse greseli ortografice, gramaticale, de exprimare, etc… Cu acesta ocazie imi cer scuze si as dori sa adaug ca sunt deschis criticii atat timp cat este una productiva (sunt om si deci nu sunt imun greselii).

Ca incheiere as dori sa va multumesc ca ati avut rabdarea de a citi pana in acest punct (chiar daca ati si sarit paragrafe) si sper din tot sufletul sa ramaneti in continuare alaturi de mine desi nu ma supar daca acesta a fost atat primul cat si ultimul articol citit pe blog-ul meu deoarece consider ca toti oamenii au dreptul la o opinie si aceasta esta una din cele posibile.

PS: La sfarsitul fiecarui articol va voi propune cate o piesa muzicala pentru a mai “sterge” din somnul ce vi l-am indus si pentru a va multumi inca odata pentru lectura. Azi va las in compania celor de la Foo Fighters.

~ by mihailanga on November 8, 2010.

4 Responses to “Prefata… (aka Sa ne cunoastem mai bine)”

  1. Bun venit in “club” πŸ˜‰
    Multam pentru mentiune si sa ne citim cu bine πŸ˜€ (asta dupa ce imi trece noua criza de inspiratie :)) )

  2. Merci, bine v-am gasit πŸ˜›
    Am vazut ca iar esti in pana de idei, si deja ma gandesc cat de repede imi va trece si mie entuziasmul si voi ajunge sa am si eu crize d-astea πŸ˜€

  3. Ma bucur ca te-am influentat pozitiv in luarea unei decizii bune. Cele ce vor urma sa fie scrise iti vor aduce descarcarea iar noua placerea de a citii. Succes >:D<

  4. Merci inca odata pentru sustinere, sper sa nu desamangesc si sa va adorm cu viitorele post-uri >:D<

Leave a Reply

 
